Who is Erin Carter?

Ja, vem är egentligen Erin Carter? 🤔
Hon är en tuff brud i lyxförpackning som måste se sig över axeln hela tiden, och hon är en hejare på att slåss! Denna miniserie på Netflix gillade jag skarpt! 
Visst, de flesta slagsmålen var ju rejält överdrivna, men det är ju tv! 
Men vad har hon i bagaget? Serien börjar med att hon tar med sig sin dotter Harper tidigt ur sängen och sätter sig i en båt med ett ganska fnuttigt bagage för två personer! 
Det är en miniserie på Netflix med sju avsnitt, och jag älskade den. Under den första halvan av alla avsnitt, så gissade jag febrilt varför hon var tvungen att kolla sig över axeln hela tiden. Men jag kom aldrig på det. 
Hon arbetar som lärare och lever med en snygg läkare 😜 Jordi samt har en dotter Harper, som inte är hans vilket man förstår rätt snabbt då Harper frågar om hon ska kalla Jordi för pappa. Vilken historia som Jordi har fått höra om Erin vet jag inte.... 
Allt trubbel börjar med att Erin och Harper är i en butik, där ett rån pågår, och ja, det ska jag inte berätta om för då försvinner ju lite av spänningen. 😆
Det är en serie där det blir mycket slagsmål och ja, "overkliga" slagsmål givetvis för det är ju film. Men jag älskar såna här serie (jag älskar många olika sorters genre)! Sedan att jag kan tycka att en del slagsmål och fighter är tramsiga är ju en annan sak. 😉
 
Varför hon behövde kolla sig över axeln hela tiden var en helt annan sanning än vad jag trodde, men den var mycket logisk när man får veta allt. Tror inte att det kommer en säsong till om Erin för den verkade rätt avslutad, vilket nog är bra, för en miniserie ska bara vara en miniserie! 
 
Och trots att "Erin" tog ett kanske överilat beslut tidigare i livet, så visade det sig, att det var nog det bästa för Harper! 🙏 
 
Jag tycker att ni ska ta reda på vem Erin Carter är, och serien finns på Netflix! 
🤓
 
I verkligheten är Erin Carter en svensk skådespelerska som heter Evin Ahmad, som har varit med i massor av produktioner de senaste åren! Som till exempel: Snabba Cash, The Rain, Ring mamma, Störst av allt, Max Anger, Vår tid är nu och den gamla klassikern Blå Ögon, så hon är en rätt stor skådis. 
😬
Men jag visste inte när jag började kolla på serien att huvudrollsinnehavaren är svensk! Skämskudde för mig! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: