Vinna och samtidigt gynna....

Av en slump så kom jag över det här erbjudandet via Reseguiden tror jag. Hmm, lite osäker men tror att jag har rätt. Det var en kalender som man kunde vinna otroliga bra priser men ändå så kunde man gynna utsatta barn på några av världens allra fattigaste platser och att de ska få möjlighet att få gå skola och att få förebyggande hälso- och sjukvård. 
Den kostar endast 125:- och vilka vinster!!!! 
 
 
 
Är inte detta ett kanontips? 125:- är en droppe i havet och det kan glädja barn utanför vår värld här hemma i Sverige! Nästan så att jag ångrar att jag inte köpte fler kalendrar nu. Men det är inte för sent! 
 
Jag har tre julkalendrar som bara gynnar mig själv så det känns bra, att ha en kalender där man gynnar utsatta barn. Och jag känner mig inte tveksam till att den överstående vinsten går till fel håll! 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: