Ingen nytta ikväll!

Nä just det, ingen nytta ska det bli ikväll, även om det finns att göra, men känner inte för det. Ska ta mig en promenad nu på cirka en halvtimme, gå och köpa något lättuggat till soffhänget som jag ska ha sedan, först Halv åtta hos mig och sedan Hart of dixie, sedan ska jag krypa ner med min bok och läsa ut den. Den ska vara utläst på fredag, helst på torsdag så jag kan lämna tillbaka den för till helgen så drar jag ju till Nybro igen...
Idag har det varit en otroligt fartfylld dag i luckan, telefonen har gått i ett och patienterna har strömmat till i jämn takt, alla att-göra-lappar har legat på hög framför mig och mer därtill.... Knappt kollat på iphonen och att ha surfat runt lite har inte varit tänkbart. Så inte undra på att man är trött i huvudet nu, ja hela kroppen. Avslutade med att skriva några diktat i lugn och ro, utan telefoner och annat... Det är en liten nedvarvningsprocedur för mig när jag har suttit i luckan en hel dag! Men nu i alla fall, en lite längre promenad än vad det blev mellan jobbet och hem hit!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: