Nyhet: Philadelphia med choklad!?

Vad roligt det kan vara ibland, när man ska handla och hitta lite roliga nyheter som jag gjorde ikväll, när jag bara skulle ha grädde och lingon.....Kunde bara inte motstå detta inköp!
Visst ser asken inbjudande ut?
Så ikväll blir det nog knäcke med detta goa på ihop med lite te....
Det var rätt gott faktiskt om man gillar choklad. Lite mildare än Nutella och lite "lösare" i konsistensen.
Men här kan man sitta med en liten tesked och bara njuta också :)
Så nu har mina knäcke börjat ta slut här hemma, he-he...
 
Nu ska jag titta på Halv åtta hos mig, som denna veckan kommer från Kalmar.
Ha en bra måndagskväll, alla ni därute!
Kramis!
 
 
 
1 Systeryster skriven

Den är väl ändå inte ny?? Har ju funnits i säkert ett år.. Jag har dock aldrig prövat den ;)

Svar: Jag har i alla fall inte sett den förut, så den var helt ny för mig! Och jag brukar gå och kolla över de här olika sorters färskostarna....
Gitte Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: