Snart en rutin, eller?

Har blivit dålig på att röra på mig om kvällarna men skyller på vädret, för vem är sugen att ge sig ut i mörker och blåst? Jag vet, finns kläder! 
(null)
Men höll fast vid planen, att gå på corepasset, där jag kände mig som Bambi på hal is gällande balansen och som en elefant när man skulle ner och upp från golvet förra veckan! 
Visst, man blir inte bättre på en vecka, speciellt när man inte har tränat något! 
Men det kändes mycket bättre! 
Vilket är det viktigaste och nästa veckas pass är bokat! 
Avskydde plankan men älskade bandet.... 
(null)
Lite gott på vägen hem! 
Väldigt god och endast 10:- den här veckan i närbutiken... 
(null)
Smarrig!
Kände mig nöjd när jag la mig i onsdags.... snart dags igen... 😉😉
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: