Ställa klockan en lördag??!!

Var inte särskilt glad över detta i går kväll, men vaknade självmant precis innan klockan lät..... 
(null)
Men vete sjutton hur jag har sovit i natt?!?! Men enligt mig själv så har jag sovit gott i alla fall... (null)
Underbar morgon, soligt och skönt väder...  (null)
Lite annorlunda läkarmottagning som jag var kallad till denna lördagmorgon 8.15!!  (null)
Jag visste ju vem som väntade inne i huset, vilket var tur, för annars hade jag nog blivit lite oroad.. 🤔
(null)
Helt klart annorlunda väntrum än vad jag är van vid... men ingen kö i alla fall.. 
(null)
Snygga tapeter, eller?? 
(null)
Moderna gardiner?!?! (null)
Läshörnan! 
(null)
En rätt mysig känsla av att vara uppe så här "tidigt" med morgonsolen och här disigt.... saknade bara några rådjur som strosade omkring.. 
(null)
När jag kom hem efter undersökningen med positiva svar, men med förväntade negativa svar, som jag redan själv hade svaret på, så blev det gofrukost med chiafrallor från Stensö bageri som ligger ett stenkast från mitt... äntligen fick jag äta och dricka... 🍞🥚☕️
(null)
Hade bjudit hit två äldre personer på middag idag, så när frukosten var uppäten och tidningen läst, så blev det matlagning! 
(null)
Enkelt recept...
(null)
Färgglad sallad! Dessutom god och nyttig...
(null)
God sås, enkel och lätt.... Recept kommer imorgon.. 

Nu sova... ögonen faller ihop! Haft en bra dag. Hoppas att natten blir skön... 😴😴😴😴

Natti natti... 😴😴
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: