Att få en perfekt....

Det är inte ofta man känner sig helt nöjd över en dag, när man kryper ner under täcket! I går var en sån dag! 
(null)
Kan det bli mer perfekt? 😁
(null)
Blev lite road vid återvinningen av en äldre dam som steg ur sin bil med en papegoja på sin axel... blev lite rörd nästan, de hade sån mysig samhörighet mellan varandra. 
(null)
Gjorde lite ärenden med bilen, stannade till på gymmet och tränade en timme, kände mig rätt nöjd med mig själv, med tanke på mina svackor, då den senaste var VÄLDIGT djup! 🙈 
De senaste veckorna har jag försökt träna och röra på mig mer. MEN det kan vända, TYVÄRR! 
Håll tummarna för mig! Ingen mer svacka! Det är rent jäkligt att vara där, för det är tungt att komma tillbaka! 
(null)
Hade en timme på mig med tvätt, matlådor och dusch innan The Bay började! En bra engelsk serie på tv 4 samt CMore. 
(null)
Har ni sett miniserien Cheat? Endast fyra delar på tv 4 samt CMore. Lite obehaglig faktiskt! Man vet aldrig vad planen är! 

Som sagt, en bra dag! Lugnt på jobbet, lite ärenden, bra träning, matlådor fixade (förvisso inget gott), bra serier och inte förglömma EN FÖRBASKAT PERFEKT AVOCADO! 🥑🥑🥑
(null)
Något annat roligt är, att det har börjat ny serie på CMore med gänget från Beverly Hills fast i äldre upplaga! De börjar nästan se lika slitna som jag.... 🙈🙊
(null)
Klockan är midnatt, och jag känner knappt att det är helt öppet i varje rum! Skulle så gärna ha öppet, men om det kommer en skur då, som SMHI "lovar" i natt?? 
Vet att det blir kyligt framåt morgonen, så det är väl lika bra att stänga till... 😒😒


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: