Fruktansvärt, sånt här ska inte få hända!

Fastnade vid datorn samtidigt som jag tittade på en film, och blev så illa berörd när jag läste vad som hade hänt. Följer ju några bloggar och bland annat Magdalena Graafs blogg, och förstod nu att hennes äldste son har avlidit, endast 18 år gammal. Usch, en otäck känsla. Lider med henne. Att få ett dödsbesked vid dörren av polisen helt plötsligt. Det är väl varje förälders mardröm!
 
Nu ska pressen hänga sig över henne och hennes familj. Har redan läst att några tror att det var något olagligt, bara för att hans far var kriminell. Men hur kan man tänka så? Vi människor i resten av Sverige som bara känner till Magdalena och hennes familj som "kändisar"? Hur kan vi skriva så? Vi vet ju ingenting egentligen om hur det är i deras familj.Det tråkiga är ju, att vi förlitar oss på pressen.
 
Det räcker väl med att pressen kommer att spekulera i allt nu. Det är ju alltid hemskt när barn avlider unga, men det som är så tråkigt med detta är ju, att det blir så mycket skriverier. Hon skriver själv på sin blogg om detta och ber om att pressen inte ska skriva och kopiera hennes blogg. Hon har skrivit ner sina känslor rakt upp och ner, och man kan se henne sitta och bara säga detta rakt ut. Usch, lider med henne. Stackars henne och hennes familj. Hoppas att jag aldrig kommer i denna situation, utan att livet får ha sin gång.
 
Jag tänker på dig, Magdalena och din familj. <3
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: