Helt perfekta....

Som sagt, jag är ingen fan av julen men visst, vem gillar inte att få julklappar, speciellt när man får bra saker :) Hoppas bara att jag gav bort julklappar som var bra också. I år har jag haft superdålig fantasi, men tror att jag har hittat rätt julklapp till de flesta. Men jag tycker ändå, att man kan dra in på mycket gällande julen. Framför allt julklapparna och all mat som ska ätas. Viktigast är att man umgås med familjen och inte stressa.
Har letat efter såna här ljusstakar överallt, men tydligen så fann syster rätt. Jag ville ha ljusstakar för blockljus så dessa är helt rätt för mig. Vet bara inte var jag ska sätta dem än.
Skrev ju förra helgen, att jag ville ha whiskeyglas och nu har jag sex stycken. De kanske inte är direkt whiskeyglas men för mig så passade de perfekt att ha whiskey i.
Lite gott och blandat, nyttiga saker att ha.
Lite nya fräscha lacker är aldrig fel.
Vad mamma menar med detta undrar jag? Jag som är världens soffliggare nu :) he-he, kanske är en baktanke att jag ska ändra på detta. Det blir väl att stoppa i sig nu....
Jag önskade mig en enkel stekpanna med lite högre kant, men inte en sån här som kostar lite mer och med lock. Men jag är absolut nöjd.
Fick en nostalgisk sak av mamma, en multirivare. Tror att jag har haft en sådan innan, men har nog tappat bort den genom alla seperationer. Mamma hade en rejäl från NilsJohan när jag var mindre och tror nästan att den finns kvar hemma i hennes skåp, och nu fick jag en själv. En lättare sak att hantera än att ta fram en matberedare eller en assistent, utan behov av sladd och lätt att skölja av.
Själv har jag gett bort en stund i en sån här balja, och till vem avslöjar jag inte här. Men jag hoppas, att vi kommer att ha en trevlig dag med lite floating och lite fika på stan med mera. Det är så skönt att ligga där och slappna, och jag somnade faktiskt när jag gjorde detta, vilket är ovanligt för att vara mig.
 
UPPSKATTADE: NYTTIGA JULKLAPPAR
UPPSKATTADE INTE: INTE RÅD ATT GE BORT MER
 
 
 
 
1 Systeryster skriven

Skönt att höra att du är nöjd :) det är alltid kul :)
Jodå, mammas multirivare finns kvar, är den som är hemligheten med Janssons ;)

Man kan inte få haka på den där flytande julklappen? Vill också testa ;)

Svar: Det kan du absolut kunna göra, när det väl blir av. Men inte förrän framåt våren...
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: