Blir inte alltid som man tänkt sig!

Jaha, det blev inte som jag hade planerat för idag. Har mått skit idag, främst på eftermiddagen. Ont i nästan hela kroppen och känt mig tjuvtjockt, lite småont i halsen och mer hosta än vanligt.... så kände inte alls för någon träning! Frågan är när man ska dra gränsen för att inte gå och träna? Har ju alltid hört, att man ska inte träna om man har ont i halsen, men hur gör jag då? Jag är ju född med ont i halsen :( Det går upp och ner men väldigt ofta har jag det i alla fall....
 
Hade jag bara haft ont i halsen ikväll så hade jag nog i alla fall försökt träna lite, men när det värker i kroppen, så vill jag bara vara så nu ligger jag här i soffan med filt, värmedyna och te, och vänta in John Blund. Ja, inte i soffan förstås! :))
 
Idag var jag glad, att det inte var morgon klockan halv sex när jag kom hem och gick ut i köket, för då hade jag frusit ihjäl.....Jag vet ju, varför jag hade det så kyligt just där i köket, och det är ju fönstret och jag kommer inte till skott med att ringa min hyresvärd, vill helst springa på honom :) och sedan har jag en massa olämpligt liggande framme på bordet i köket som jag helst inte vill visa honom.....ha-ha, undrar varför?
 
 
                                                 
 
Ja, det var ju en aningens kallt vid fönstret, så idag åkte en provisorisk tätning dit, så får jag se om det hjälper, sedan ska jag säga till min snälle hyresvärd om tätningslister...Det är den här kalla Kalmarvinden, som man aldrig tyckte om förut när man bara var på besök här. Alla säger ju jämt, att det blåser så i Kalmar :)
 
I alla fall, ikväll så blev det en simpel kvällsmat på blodpudding och kokta morötter, och endast te och vatten efter klockan sex. Ska försöka köra fyra dagar med 16:8 denna veckan, och sedan håller jag tummarna för att jag ska få energi, ork och vilja nog att gå iväg för att träna.....
 
Nu är det bara Elementary på tv 4 som gäller, sedan så ropar sängen på mig, det är jag helt säker på :)
 
Sänder en krya på mig-kram till mig och till alla andra som är lite krassliga därute, kramis...
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: