Helgen över, så nu måndag igen....

Den här veckan har inte varit som alla andra veckor den sista tiden....... Jag har endast tränat en gång, och det mår jag skit av men det är ju bara jag som bestämmer över mig själv. Så det måste bli nya tag från och med imorgon....
 
Helgen har för övrigt varit rätt bra, i fredags så jobbade jag första gången med mitt nya extrajobb, kanonkul! Måste få till det med fler partyn....Kom hem vid tio-tiden, tog mig en Mojito och slappade....
Lördagen hade jag det trevligt ihop med systeryster på stan....förutom att det var blåsigt och kallt! Köpte ett härligt örngott som får bli min nya kontaktannons! :))
 

Lördagskvällen hade jag räknat med att bara ta det lugnt, men ha-ha, ja man vet aldrig vad som kan hända och något hände, ha-ha, ja, så är livet för mig ibland, kan aldrig vara helt säker på att min planering blir som jag hade tänkt...
Söndagen tillbringade jag med mina söner och mor i de djupa småländska skogarna med att laga köttfärsgratäng och sedan skulle jag ta mig hem, fy böveln vad det snöade, och nu fortfarande, så imorgon får man väl pulsa på till jobbet...
 
Som vanligt två timmar försent med att släcka mina blå, men bättre sent än aldrig :)) så god natt alla där ute, nu får vi ta nya tag inför en ny vecka!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: