Bad i Pålavik!

Ikväll tog jag, Lina och Kim ett kvällsdopp i Pålavik, även lilla Spike var med...
Det var evigheter sedan jag var där, minns det inte ens...
Det var alldeles lugnt och fridfullt, vi var helt ensamma...
Spike funderar på om det är värt det....
Förste personen i var Kim, han sa att det var kallt, men han var nog ironisk... :)
Det var jäkligt skönt att bara sitta där och skvalpa med fötterna,
men givetvis så skulle man ju bada...
Men jag trodde ju faktiskt att alla hundar gillar att bada,
men Spike ville väldigt gärna upp på land :)
Mitt ex hund Faxe älskade att simma runt i vattnet,
man fick aldrig tag på honom,
varken i vattnet eller i snön...
Gud, vad jag saknar hunden ibland,
men han var en väldigt opålitlig hund, men han hade sina mysgrejor för sig...
 
Kvällen avslutades med UNO givetvis, och ett lass med räkor,
som jag och Kim delade upp, mamma fick några mot slutet :)
Imorgon är det måndag, och min tredje semestervecka startar....
Men jag har ju inte lagt in mer semester, så jag får väl jobba imorgon då :)
He-he, nä, det är rätt gutt att ha semester,
så jag tror att jag fortsätter med det.
Har ju fullt upp hela tiden, men jag hinner även med att grubbla lite...
På att ha och inte ha här i livet....
Att ha lycka eller inte...
På att känna kärlek eller inte...
Vad som är rätt eller fel....
 
 
DÄRMED SÄGER JAG GOD NATT!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: