Uteduschning!

En härlig söndag hos mor i Flygsfors och en sol,
som inte verkade veta hur den skulle göra.
Men sol hade vi här i alla fall, även om lite molnigt...
Idag gjorde jag lite nytta hos mor, men det var ovant, för det är tre år sedan :)
Jag tycker att det är rätt skönt och roligt att klippa gräset,
men förvisso så gör jag det ju aldrig längre.
Finns många fördelar med gräsklippning,
såsom sol, motion och frisk luft.
Sedan kan man göra det i Sunkini!
Mmmm, underbart ljummet vatten...därefter lite varmare.....
Till sist så tog ju värmen slut :) och då blev det kallt,
he-he men det var skönt också.
He-he, det var väldigt varmt efteråt och dammig av massa torrt gräs....
Så tur, att det finns en utedusch här hemma...
Brorsan var framme med kameran, och som sagt,
jag bjuder på detta! He-he...
Vid denna tidpunkten så har jag varit i duschen tre gånger redan,
vilket är givetvis kanonskönt!
Men det fanns ju några som inte höll sig i solen denna dag :)
Fyra vuxna och tre hundar som håller sig utanför solen...
 
HA EN UNDERBART HÄRLIG FORTSATT SÖNDAG!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: