Snoppedags!

He-he, ja nu var det dags igen för lite goa snoppar :)
Imorgon bär det av igen till en möhippa,
så nya snoppar ska göras.
Men det blir aldrig några över till mig själv,
för alla fick rum i asken sist,
så jag får ju bara slicka skålen!
Nu skulle jag fixa detta själv utan systeryster!
Hmm, ja undra om jag skulle klara av det?
Jag är ju långt ifrån så kunnig som syster är när det gäller sånt här.
Men jag försökte lära mig när hon hjälpte mig sist, så det ska nog funka.
Titta, så fina de är.
Idag blev det med jordgubb och vaniljsmak.
Små jordgubbsbitar i, så det är inte knölig choklad :)
Nu i kylen tills imorgon, sedan inköp av en ny liten fin ask att lägga dem i.
 
Nu ska jag strax ner i sängen, först lite diskande! :) Givetvis!
Ikväll har jag tagit det lugnt, utan vin och annat onödigt.
Bara varit hemma själv och pysslat lite och druckit vatten.
Hoppas på en tidig morgon så jag kommer ut på en powerwalk,
det måste tillbaka till gamla rutiner nu!
Har mycket att pyssla med imorgon!
 
GOD NATT KÄRA VÄNNER!
 
1 Systeryster skriven

Snopparna ser fina ut så det blir nog bra ska du se ;)

Svar: Tack, ja det blir nog bra. Men jag tyckte att smeten var tjockare för mig. Det var samma sorts choklad som jag använde, men jag kanske inbillade mig... Och jag har skakat på dem :)
Gitte Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: