Mitt egna pepp!

Nu har det gått nästan två månader, och jag är förvånad över mig själv. Till sist så har jag hittat något som funkar på mig och som peppar mig i stort sett varje dag. Visst, vet med mig själv, att jag brukar gå ut hårt och sedan blir det skit med allt men detta sätt känns rätt bra för min del.
Jag ska inte tala om vad tecknen betyder för er andra, men för mig så betyder de rätt mycket och jag känner mig rätt nöjd de dagar som jag har alla tre tecknen ifyllda. Ibland när jag funderar på något som berör dessa tecknen, så tittar jag på almanackan, och för det mesta så gör jag rätt :)
Det perfekta vore, att ha lite mindre gröna kryss, kanske lite mer blåa ringar och kanske även lite mer röda kryss men jag är nöjd som det är nu. Det kunde absolut ha varit sämre, vilket det har varit, så nu går det bara åt rätt håll. Det bästa är också, att dessa markeringar är helt ärliga! Vilket känns bra, även om det bara är jag själv som vet om jag har "ljugit" för mig själv. Trodde faktiskt inte, att jag skulle kunna hitta något som kunde peppa mig så att jag gjorde en vändning i rätt riktning, men hoppet är ju det sista som överger en, och enbart det ger mig tillfredsställelse för tillfället. Nu får jag bara hoppas, att några andra hopp finns för mig i framtiden också, men det får bli en senare fråga.
Efter att ha varit på gående fot idag, över nio kilometer, så är jag nu rätt trött och i och med detta, så vänder jag blad i almanackan och börjar med nya tag i en ny månad imorgon!
 
LYCKA TILL NI ANDRA SOM BEHÖVER PEPP, NI LYCKAS SÄKERT OCKSÅ!
NATTI ALLA DÄR UTE!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: