Uttråkad och frusterad!!

Ja, att vara sjuk är inte min grej! Men ibland så blir det så bara. Min förhoppning var att jag skulle jobba i dag, onsdag, men efter min natt så insåg jag, att jag skulle knappt ta mig till jobbet under förmiddagen! Hade satt klockan på sju, för jag skulle upp till mitt arbete men insåg under natten att det inte skulle funka! Jag har vänt och vridit mig varje timme, och jag har inte haft någon kontroll över hur många tabletter som jag har tagit! Ja, lite jobbigt med tre sorters tabletter som jag ska ta i olika tider och så! Tänk om man bara kunde svälja alla tabletter på en gång och alla bekymmer är borta!!
 
Vill så gärna gå till jobbet, men när jag inte ens kan gå från soffan i min lägenhet ut i köket utan att stappla längs med väggarna så får jag nog ge mig en dag till. Jag måste nog kunna ta mig ut i mitt egna kök utan problem!
 
Ikväll har min syster handlat åt mig, vilket jag ansåg inte behövdes men jag insåg till sist, att jag behövde denna hjälp! Jag klarade ju inte ens, att ta mig ut från soffan till köket och ta hand om varorna. Jag försökte laga lax till mig själv på enkelt vis och det var inte det lättaste. Ja, det har ju sina nackdelar att vara singel och att klara sig själv!
 
Jag älskar ju mitt jobb och jag vet, att jag behövs där men kan jag inte ta mig dit, så det blir svårt! Mitt mål just nu är, att kunna ta mig till jobbet på fredag! Hoppas verkligen, att det blir så för jag är väldigt frustrerad av att sitta hemma!
 
UPPSKATTAT IDAG: MITT JOBB
EJ UPPSKATTAT: VARA SJUK
 
Kramis, håll tummarna att jag kan jobba på fredag!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: