Bugg och god mat!

En härlig söndag har det varit och då menar jag givetvis vädret. Vaknade med solen i ögonen idag, så ögonbindel på så jag kunde sova någon timme till. Det är ju söndag vilket innebär bugg igen. Alltså det är så kul att bugga, men ibland så hamnar man i ett skov under lektionen, då man hamnar med män som det inte funkar alls med av olika anledningar och sedan när man kommer till en man som man vet dansar kanonbra, så känns det mycket lättare. Visst, alla har inte förmågan att lära sig dansa, och vissa har svårare för det men de flesta på kursen har det i sig och dessa är underbara att bugga med. Det var svettigt värre idag. När jag hade "svalnat av" lite så blev det en sväng till Citygross för lite matinköp. Roligt att handla nu när man har kommit in i en nyttig period.
Hittade ett nytt bröd som jag kände för att prova. Äter ju inte bröd så ofta men det kan vara bra att ha hemma.
Det såg läckert ut också. Finns även med palsternacka & morot.
Hade en gryta kokt couscous från tidigare i dag, och jag blandade ner allt möjligt i grönsaksväg och frukt i den. Gjorde en röra med naturell yoghurt och sweet chili, vilket alltid går hem och det nya brödet med god ost på. Brödet var kanongott, så det kan jag verkligen rekommendera för jag kommer att köpa det igen. Nu har det blivit en dusch för andra gången i dag, och nya kläder och ska faktiskt i väg till Dansanten igen för det är söndagsdans. Måste ju dansa mer än vad jag gör, annars blir det ingen viktnedgång innan resan. Räknar med att vara hemma till nio när nya filmen med Wallander på fyran börjar, lite lagom att somna till i kväll.
 
UPPSKATTAT IDAG: TREVLIG BUGG
EJ UPPSKATTAT IDAG: HELGEN ÄR SLUT
 
Ha en fortsatt bra söndagskväll,
i morgon nya utmaningar!
 
Kramis!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: