Träning, sushi och vatten!

Älskade fredag, det är en underbar känsla att veta att imorgon behöver jag inte vakna till någon klocka. Lugn dag på jobbet. Fixade en banansmoothie på morgonen, så den avnjöts ihop med ett kokt ägg vid frukostdags på jobbet. Min goa kyckliggryta avnjöts för tredje dagen i rad, men lika god ändå!
Efter ett kokt ägg och en apelsin så tog jag mig en cykeltur. Min fredag skulle bestå av sushi, vilket jag älskar! Det blev fem kilometers cykling bara för att handla tolv bitar sushi. Men innan jag lät mig göra nöjet att avnjuta dessa så tog jag mig en runda bort till jobbet för lite träning.
Helt ensam var jag där ikväll, vilket var skönt. Men jag rodde bara en stund och prövade den nya maskinen, stakmaskinen. Pust, den var jobbig, ja för mig är ju allt jobbigt när det gäller träningsmaskiner nu. Kunde ha kört lite med de andra maskinerna, för det finns ju rätt mycket där, men kände att jag ville hem för det var ju trots allt fredag.
När jag kom ut så var vädret så här underbart, så visst, borde ju ha tagit mig en runda i spåret eller längs med kusten istället. Men jag var inställd på gymmet tidigare i dag och så fick det bli.
Efter lite stretching och dusch, så var jag redo för mitt fredagskäk! Gud så gott! Jag äter sakta för att de ska räcka så länge som möjligt och varje gång som jag sitter där med de två sista bitarna, så vill jag bara ha mer! Dricka till den delikata rätten blev ett stort glas citronvatten! Jag drack ju vin i går kväll, så därav inget fredagsvin! Sitter nu och tittar på sista kvarten av Tyst vittne, och sedan är det sängen för mig! I morgon blir det en spännande dag troligen. Kommer somna gott, eftersom jag är rätt nöjd med min dag!
 
UPPSKATTAT IDAG: TRÄNING OCH LUGN KVÄLL!
EJ UPPSKATTAT: BORDE TRÄNAT UTE!
 
Natti på er alla! Kramis!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: