Seg söndag!

Att jag har kunnat sova i soffan här idag är helt oförklarligt. Syrran har bakat (givetvis), mammas telefon har ringt i en halvtimme, Per har snarkat och även någon hund tror jag, men jag har sovit som en stock tydligen. Jag förflyttade mig från soffan till gräset då det var soligt på morgonen och där låg jag tills jag orkade annat.
 
Syrrans lilla Mike som var på hugget. Han attackerade min stortå bland annat, han nafsade mig på ryggen, drog mig i håret med mera. En riktig liten busig hund men söt är han.
Innan jag drog från mor så var jag tvungen att ta kort på hennes superfina klematis. Enorma blommor!
 
 
Hon är stolt över den och det förstår jag. Jättefin är den! Efter ett mycket trevligt dygn, så drog jag vidare för att träffa en go kompis.
 
UPPSKATTAT I HELGEN: FAMILJEUMGÄNGE
EJ UPPSKATTAT I HELGEN: TIDEN RUSAR I VÄG
 
Kramis på er alla!
Imorgon nya aktiviteter!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: