Bönpasta!

Billig blandfärs på Maxi, 39.95:- kilot och ett paket med bönpasta i mitt skåp och sedan lite hopplock från mina
skåp till många matlådor!
 
Varför ska man alltid "finhacka" löken? Är ju så otroligt tråkigt.
Några gamla cocktailtomater och en krockskadad burk med champinjoner. Älskar ju champinjoner, så jag åt nästan upp halva burken medan jag stekte röran.
Hade ett äpple som började bli dåligt.
En skvätt chilisås, en burk krossade tomater, en buljongtärning och lite kryddor. Tre vitlöksklyftor slängdes i också. Lite gräddmjölk också och sedan fick det koka ihop.
Hmmm, ser inte så aptitligt ut som vanlig pasta.
Pastan för sig själv var smaklös, men ändå god och ihop med min goa köttfärssås så blev det bra. Har nu fyra matlådor klara så ingen matlagning förrän onsdag kväll, tummen upp för det.
Har nu packat lite i min övernattningsväska för imorgon efter jobbet så bär det av till mor där min äldste son har kommit dit ikväll. Kommer att somna gott nu! Har svurit över mina tre datorer här hemma, när ingen funkar rätt när jag skulle se Grey´s anatomy på play. Blir så trött på tekniska saker!
 
God natt nu alla!
Imorgon är det fredag, jippi!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: