Ja jag vet, eller egentligen vet jag inte....

Jag ligger efter totalt med mina inlägg och egentligen vet jag inte varför. Kanske att livet tar ut sin rätt och att jag vill orka med så mycket som möjligt men min kropp/mitt psyke inte vill det???
Har varit så fruktansvärt trött den här veckan, och det beror kanske på att det är den här årstiden som sätter käppar i hjulet för mig! Som den brukar!
Det är nu nyårsafton och jag väntar på slutet på den, om det kan bli vad jag vill eller inte!
Ja, om inte så har den lärt mig en sak i alla fall!
Eller så kan det bli motsatsen!
 
Alltså jag har en dejt på nyårsafton!!!!
Snacka om att jag är nervös!!
Jag är ju en vuxen kvinna, men ändå är jag supernervös!
Aldrig träffat personen! Bara chattat! Men har haft så otroligt trevliga chattsamtal med denna person, och jag har skrattat nästan vid varje chatt, vilket var länge sedan!
Oj, nu är han nog här!
 
Ha en så underbar nyårsafton alla ni andra!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: