Min julafton!

Även om jag är anti mot julen så gillar jag våra dagar hemma hos mor i Flygsfors! Vi träffas, ja i alla fall de flesta och bara ha det trevligt och njuter av helgen. Men jag har min panik inför att skaffa julklappar, som jag helst vill slippa men det är en lång väg att gå!!
Julaftonsfrukost!
Julgröt på julaftonsfrukosten!
Vårt julbord!
 
Den största till de som inte äter Janssons! Den minsta till oss som inte heter Jeansson :)
Så mycket småplock att ta till sig på tallriken! Skinkan är ju ett måste!
 
Älskade lax med romsås som jag bad om. Men jag åt alldeles för lite av. Men den fick följa med mig hem givetvis!    
Mammas underbara röror!
 
Älskar maten hemma hos mor under jul, eftersom jag inte gör sån mat (aldrig)!
Ja, vi åt och åt, och mat blev det över!
Men det blev ändå julaftonskväll med julklappar som inte ville köpas (ja, det kan ju diskuteras)!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: