Ny plan....

Hade ett planerat besök idag efter jobbet, men det blev inställt och jag blev lite irriterad, men jag överlevde! Hade jag haft träningsväskan med till jobbet, så hade det blivit gymmet efter jobbet, men hade inte, så det blev en annan planering. Hem på fem röda, omklädd på fem röda typ, en flaska med BCAA med och sedan i väg. Hade bara som mål, att jag skulle gå mot Tegelviken. Det var länge sedan jag gick åt det hållet, och sedan ville jag inte ge mig in i löpspåret när det skulle bli mörkt framöver. Rutten ändrades allt eftersom. Nackdelen är ju, att jag känner av i smalbenen när jag går på asfalt, så jag försöker gå på gräs i den mån det går. Inget spring ikväll. Måste skaffa bättre skor för asfaltsrundor! 
Gick så intensivt, så jag tog mig knappt tid att ta kort. Men när jag kom hit till Slottsparken så kunde jag inte låta bli. Alldeles stilla på vattnet. Mysigt.
Vårt fina slott!
Hade tänkt att vika av tidigare hemåt, men benen ville gå vidare, och jag tänkte att fiske lägret skulle vara upplyst och fint i mörkret men det var inte som jag hade tänkt mig. Dålig bild blev det också.
Men visst är det fint när det lyser i vattnet? Långt där borta bor jag.....
Hade ingen aning om hur långt jag hade gått, men trodde nog att jag hade kommit till en mil. Men inte det, men då var jag redan hemma.
Lite stretchning och ett kokt ägg till Farmen, och efter det en smoothie (med tråkig färg). Men rätt god! Frusen banan, jordgubbar, grönkål, chiafrön, vetegräs, proteinpulver, mjölk och lakritspulver! Mycket gott med lakritssmak i.
Nu lite snabb diskning, och försöka komma i säng snart med min bok. Nöjd med min powerwalk och träningsväskan är packad inför i morgon!
 
UPPSKATTAT IDAG: ETT MYCKET TREVLIGT MAIL
EJ UPPSKATTAT IDAG: INSTÄLLT BESÖK
 
Kom ihåg att ge uppmuntran och feedback på vänner och arbetskamrater, för det är så jäkla trevligt att få respons tillbaka på det. Och att ha trevliga arbetskamrater som ger mig ett gott skratt direkt på morgonen. Ha-ha, de är för härliga! Detta satt på min dataskärm i morse....Älskar tjejerna!

Kramis och sov gott, det lär jag göra efter min runda (hoppas jag)!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: