Gym - god mat - tv - Leila

Trodde inte att jag skulle känna mig så här pigg nu på kvällen för under dagen så har jag känt mig olustig på konstigt sätt. Haft konstig huvudvärk, och även lite ont i höft och ländrygg och ner i benet. Inte bra alls! Har känningar ibland av det "så kallade" diskbråcket. Ja, jag är tveksam till vad jag egentligen hade för skada. Första läkaren sa diskbråck, en annan läkare hade satt diagnoskoden ryggvärk på mig, och sjukgymnasten sa diskbråck. Sak samma! Vill inte ha tillbaka skiten i alla fall, men har känningar ibland av det. Därför är det mycket viktigt att jag tränar nu, och att jag tränar med variation.
 
Hade en lätt lunchdejt idag med Anna, lite pannkakor blev det. Kort dejt men trevligt som vanligt.
Till gymmet kom jag gudskelov, och det är som att tröttheten försvinner när jag går ner till källaren. Sprang en halvtimme på löpbandet. Sedan blev det tio minuters intensiva intervaller på roddmaskinen. Eftersom jag blev själv på gymmet till sist, så körde jag armövningar. Hade fyra maskiner som jag gick mellan och körde tre varv, och sista varvet ökade jag på vikten på samtliga. Det kändes bra! Provade en ny övning innan jag gick hem, men då var jag trött i armarna så den kör jag mer av nästa gång.
Drack en proteindrink när jag hade tränat på vägen hem. Men här i soffan så blev det lite uppvärmd god Thai chicken med kokos. Var så sugen på lite "kött" efter att ha ätit pannkakor tidigare. Har fortfarande matlådor kvar av denna goa gryta.
Hemma körde jag 50 höftlyft och 50 rumplyft. De känns i magen vill jag lova. Gjorde även magövningar på min maskin. Usch, det är mycket mage som ska bort!! Nöjd med kvällens alla övningar i alla fall.
Den här boken beställde jag för ett tag sedan, men inte tagit mig tid att titta i den knappt. Ser fram emot att bläddra genom den. Ska göra det i helgen, och passa på att prova lite av hennes handduksträning som jag tror på.
 
Nu ropar kudden på mig!! Har tittat på Sveriges mästerkock (duktiga de är) och Vänligen Lars Lerin som hade Leif GW Persson som gäst. Härliga gubbar båda två.
 
UPPSKATTAT IDAG: TRÄNING OCH VÄNDEJT
EJ UPPSKATTAT: OLUSTIGHET
 
Kramis och natti!
Är supertrött, snart helg igen!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: