En tradition med picknick! Eller kanske nästa år?

I torsdags så hade jag mina goa vänner inne hos mig, och vi hade vår "årliga" picknick på stranden! Men den är väl inte någon traditionell grej förrän tredje gången? Nåja, vi hade en jäkla trevlig dag fast vädrets makter styrde lite. Det öste ju ner hela morgonen, men efter lunch så var det sol mestadels!
 
Supergott vin! Tips från en bra vän!
 
 
Det syntes ju, att det hade varit ösregn på förmiddagen!
Jonas med sitt favoritvin, han som inte dricker vin egentligen! Rekommenderas! Lite sött kanske! Men gott när det serveras kallt!
Mina förståndiga vänner hade till och med tänkt på isbitar!
Goa vänner! Älskar er!
Goa kycklingspett, vattenmelon, lite goa ostar och kex! Gott vin!
Jag njöt av stunden och av sommaren! Älskar mina vänner som gör detta för mig! Ja, och för vår vänskap!
 
 
 
Gud vad jag älskar min semester! Jag har nu haft två veckors semester, och den har varit rätt perfekt! Sol, värme, gott vin, mycket trevligt umgänge med goa vänner och även med familjen (ja, förutom min äldste son, men det kommer) och inte förglömma träning dagtid! Det gillar jag! Då har man haft kvällarna fria!  
Inga dyra karaffer ikväll! Rosévin först, sedan blev det två glas vitt vin! Tror nog, att det blev billigare än en karaff vin (308:-). Ja, det är inte billigt att leva uteliv, men vad fanken! Det är sommar en gång om året och jag lever nu! Hösten/vintern så sitter jag hemma och trycker i mörkret som många andra! Njut när livet finns!
Ärligt talat, så vet jag inte vad Jonas gör här!
Eller vad jag gör här! ;)
Ja, hux flux så bestämdes det att jag skulle ha "efterfest" hemma hos mig! Så det gällde att cykla på, men vilken underbar kväll vi hade i torsdags! Älskar dessa himmelbilder!
Klockan var strax efter nio och det var så här ljust när jag och Marie-Louise trampade på hemåt! Jag var nöjd med dagen. Hade haft en mycket trevlig dag med goa vänner, som alltid finns för mig! Älskar er! Är så nöjd med att vara singel, och att ha dessa goa vänner som jag har omkring mig! Jag njuter av mitt liv mestadels, och absolut i sommar! En rätt bra sommar! Än så länge!
 
Kramis, ta hand om era vänner!
Och dela med er av era goa vänner!
Man får aldrig för mycket av goa vänner!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: