Lite tankar sent på natten!

Sitter här i mörkret på min gräsmatta i min ensamhet! Nåja, ensam är jag inte eftersom jag fick nattgäster. Funderar lite. Jag ihop med ett glas vin, ja rättare sagt jag och dr Faust! Nej, jag är inte särskilt onykter (full låter rätt otrevligt, bättre att säga onykter, eller hur?) men jag är inte särskilt onykter. Ja, blåste 1,1 för en stund sedan och jag skulle kunna köra om elva timmar sas det, men jag ska inte köra imorgon! Har haft en underbar dag med goa vänner med picknick på stranden och mycket trevlig kväll på Krögers! Jag är singel och jag är lyckligt lottad! Har familj där vi bryr oss om varandra! Har goa vänner där man kan vara helt ärlig mot! Jag kan ha ensamhet när jag vill! Har roligt med mina vänner! Jag gör vad jag vill och när jag vill! Trivs rätt bra faktiskt! Säger bara tack för att ni finns alla! Ja, jag röker ibland på sommaren, sån är jag! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: