Grillspelkväll! Hur mysigt som helst!

En underbar kväll blev det också hemma på gräsmattan med spotify som sällskap, och ja, när jag skötte spelandet, så blev det mycket Justin Timberlake, jag erkänner!
Visst ser det läskande ut? En skön sommarkväll, kallt vitt vin!
Jag hade ju köpt trädgårdsyatzy. Det gick si så där. Vi spelade inte färdigt, av vilken anledning kommer jag inte ihåg. Uttråkade kanske? Skulle nog ha köpt Mölkky istället...
Mums! Min grönsakskorg kom till användning. Jag grillar ju själv så "ofta" not!
Goda såser!
Och underbart goda potatis! Någon särskild krydda på, eller?
Sallad i massor hade vi hela helgen! ;)
Åh, så gott. Jag blir ju hungrig nu också när jag ser bilden.
Solnedgång bakom häcken.....
Hello snyggingar! Eller tuffingarna kanske? ;) Ni är för goa!
Någon hade med sig ett femkampspel, och detta var att man skulle gå med ett gummiband runt benen och samtidigt gå bort och plocka upp markörer med struten för givetvis. Ett svagt minne, att man skulle plocka dem i nummerordning, en efter en, och tillbaka med varje siffra. Det var INTE lätt! Men roligt. Här ska gummibandet byta ägare! Inte det lättaste ser det ut som.
Jag redo med en "mössa" på huvudet!
Ha-ha, här visar jag upp mig i ett plagg som jag aldrig skulle gå utanför min lägenhet med. En skön tunika/klänning från Fanny Michel i Göteborg, men jag ser ut som ett hus i den, så jag använder den bara som mysplagg här hemma. Men helt perfekt att gå i vid stugan. Hög häck, så jag chockade inga utanför tomtgränsen!
Där ska INTE bollen sitta! Gick alltså inget vidare.
Här skulle vi jucka ordentligt, och sedan släppa snöret så bollen hamnade så långt bort som möjligt! Jag var kass på detta! Ska nog aldrig mer spela femkamp! Men roligt hade vi.
Mina blandningar från Fikaboxen. Innespel blev det när myggorna blev för jobbiga. Men spelen var lite dryga, så vi la ner det.... (Mina spel tyvärr)
Denna skålen gillade jag. Chokladasken tömdes inte den här helgen! Den står här hemma nu öppen och jag vet inte vad jag ska göra av den. Tar jag med den till jobbet, så säger det slurp så är den slut! Får fundera på det.
Min sista bild av midsommarafton innan jag kröp ner under täcket i den goa sängen. Ja, goa sängar var det verkligen i stugan. Sov som en prinsessa, och ja, förvisso, så spelade väl alkoholen in, men jag drog mig varje morgon för att gå upp, fast solen sken in tidigt varje morgon på mitt ansikte. Jag bara vände mig om och sov vidare. Älskar mornar när man kan ligga och dra sig och småsova lite. Ni förstår väl, att jag var uppe sist av alla varje morgon.
 Drömde en otroligt konstig dröm som jag inte ska nämna om vad den handlade om, men personen i fråga har fått veta och jag är glad att jag inte drömmer sanndrömmar! Otroligt konstigt dröm! Framåt morgontimmarna!
 
UPPSKATTADE: VÄNSKAP OCH SKRATT
EJ UPPSKATTAT: MYGG
1 Hannah Margreta skriven

Ser ut som en perfekt sommarkväll!

Svar: Ja, det var en underbart härlig kväll med vänner och sol!
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: