Underbart trevlig midsommarafton!

Fortsätter med att visa lite bilder från min underbara helg med goa vänner. Lite molnigt på förmiddagen men det blev en underbar dag på Öland, när det regnade på inåt landet.
 
Så här tar man midsommarbadet på Öland!
Närmast en man som jag kom den här helgen!
 
Godaste snapsen som jag vet, Utö!
Så gott!!!!!
En underbar vistelse på en underbart skön och lugn plats.
Hur sjutton klarade jag att gå uppför den här trappan sent om nätterna? He-he. Det gick hur bra som helst.
Våra skor efter kohagevandringen, som står på tork ;)
Min cykel under helgen, inte riktigt som min här hemma, men den funkade ner till stranden och hem också.
Bjärby strand!
Underbart midsommaraftonsväder!
Köpte den här förra helgen för att prova. Var länge sedan, väldigt många år sedan, så undrar om den är lika god? Nej, det var den inte. Tur att jag bara köpte en!
Bäst att hålla sig till mitt egengjorda vin, det är gott! Perfekt för en solig sommardag på stranden.
Lite tilltugg på stranden! Helt perfekt!
Långt där borta var jag och Mia natten innan.
Underbar sand! Såna här små stigar finns inte hemma på min "gata" i stan...
Lång väg hem, eller kanske inte. Allt är relativt.
 
Jag hade några badbilder i min kamera, men med hänsyn till mina kompisar och främst till er, för att slippa se mig lättklädd, så lägger jag inte upp några. Jag blev chockad i alla fall när jag såg bilderna på mig själv! Man vi badade i alla fall. Så årets första bad blev inte föregående natt som tidigare, men i alla fall i midsommar.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: