Zumba yes! Yoga nja?

Hmmm, vid tretiden så funderade jag starkt på hur jag skulle orka med mina aktiviteter ikväll efter jobbet, för jag gäspade hela tiden, stort och hade nog kunnat somna om jag hade lagt huvudet på tangentbordet. Men det gick inte!
 
Det var alltså säkert fem år sedan jag gick på ett danspass, så det skulle bli kul och yoga har jag ju aldrig provat men vill ge det en chans. Sägs ju vara bra för kropp och sömn. Det var extra roligt att jag fick med två kompisar på passen också, eller rättare sagt vi fick med varandra.
Älskade cykel! Premiär för i år! Det är ju så skönt att cykla omkring lite. Lite luft i bara och sedan rullade den så fint. Jag skulle aldrig ta bilen till gymmet, kanske om det ösregnade eller är snöstorm men då skulle jag nog hellre vara hemma och mysa.
Ja, här ser man vad jag gör på Malkars! Ha-ha! Ärligt talat, så var det skitkul. Zumban var svettig och endast 30 minuter men gud så skönt och roligt. Ska absolut bli många danspass. Men däremot yogan var lite si så där. Den var jobbig men intressant, så ska absolut prova igen, men 60 minuter var för lång tid. Vi smet ut efter halva tiden och då fanns dessa härliga massagestolar tillgängliga! Mysstund hade vi och gud så skönt. Skulle kunna sitta här var och varannan kväll, bara jag hade haft mobilen med mig, he-he.
Väl hemma så fick det bli te och knäcke. Har fått dille på kaviar och ost, vilket jag aldrig har ätit innan det här dillet! Nu en dusch, och sedan krypa ner under täcket och läsa lite ur min bok.
Gällande yogan, så var det som sagt, en intressant upptäckt och jobbigt. Mina armar bara skakade och vig som ett kassaskåp, men det är säkert jättenyttig träning, så det var inte sista gången som jag testade detta. Som ett plus, så såg jag en sån snygg karl, och han var singel också sa mina vänner, hur sjutton han nu kunde vara det, ha-ha.... Ja, medlemsvärvaren som jag träffade i tisdags sa, att det var som en dejtingsite, ett gym, så man får se vad framtiden har i sikte... En sak är säker, jag ångrar inte att jag tog detta lilla steg.
 
UPPSKATTAT IDAG: NY TRÄNING
EJ UPPSKATTAT IDAG: ETT TRÅKIGT BESKED
 Kramis, och god natt!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: