Ex svägerskedejt!

Alltså den här helgen har varit full av trevligheter! Häromdagen så fick jag en förfrågan om jag ville hänga med in till centrum, där det skulle vara Fitness- och hälsomässa. Det var min före detta svägerska som undrade, och absolut hängde jag på. Hade haft tankarna på att cykla dit en sväng, men om inte förfrågan hade kommit så hade jag nog slappat till nästa party senare på dagen. Mässan var en besvikelse, men vi visste egentligen inte vad vi förväntade oss, men alla barn verkade i alla fall trivas. Men vi fick det väldigt trevligt i alla fall!
Vi älskar sushi båda två, så givetvis blev det fönsterplats på Kama Sushi vid gågatan.
Har aldrig provat något annat än mina bitar, så idag slog jag på stort. Beställde bläckfisksallad också, endast 35:-.
Så gott och så billigt! Nästa gång ska det bli sjögrässallad.
Vi satt nog här i två timmar minst, och bara pratade och åt och skrattade. Stackars Susanne fick ont i magmusklerna! Ha-ha, ja, jag ska inte skriva om varför hon fick det, men vi skrattade så vi var nästan oroliga för att bli utslängda!
Vi hade mycket roligt att titta på också. En svensexa precis utanför och två möhippor, och vi kunde utan problem para ihop vilken möhippa som passade ihop med svensexan! Tyvärr fick jag inga bra bilder på paret, men killen var extrem! ;)
 
Tack vännen för en underbart härlig lördagslunch!
 
UPPSKATTAT: GAMMAL VÄNSKAP BLIR NY
EJ UPPSKATTAT: SÅNT HÄR GÖRS FÖR SÄLLAN
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: