Det vackra......

Lite sliten ikväll, så inställd träning! Gillar det inte men kan ju inte träna varje kväll, även om jag vill. Men något var jag tvungen att göra, så det blev en promenad på 4,5 kilometer! Lite lagom kyligt till en början men vid hemgång så var öronen lite väderbitna! 
  
Fick lite sällskap med mig hem i kylan, men försökte rädda dem genom att hålla dem innanför jackan. De blev ordentligt intryckta, så antingen dör de av kylan eller av att de blev ihoptryckta.
 
 
Visst är de vackra?
Älskar att få blommor, men i brist på kavaljer som kan ge mig så får jag fixa det själv....
Tyvärr alldeles för sällan, men nu har jag något fint att vila ögonen på innan jag går hemifrån på morgonen och direkt när jag kommer hem på kvällen.
Håll tummarna att de klarar sig till helgen!
 
Nu är det sängen som gäller för mig.....
 
God natt!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: