Frukost någon annanstans idag......

Andra dagen av min ledighet, så fick jag ställa klockan för att vara säker på att komma i tid, men ändå var jag lite sen! Ja ja, jag är ju en Svensson! Men fick en trevlig frukoststund en bit hemifrån, vilket är ovanligt!   
Soluppgång över Kalmarsund.... 
 
 
 
 
Den trevliga stunden ihop med en vän varade i två timmar!! Så jättetrevligt! Något man unnar sig för sällan! Men jag använder Guldhäftet nu, vilket går ut sista november. Men det kommer nytt nu, så om ni aldrig har använt detta, så köp ett häfte, eller köp appen så ni har det i telefonen. Vi betalade för en men åt för två (ja, kanske för fler, vem vet).
I vilket fall, så hade jag en trevlig fredagsmorgon!
Resten av fredagen, ja vad har hänt då? Den har bara runnit i väg. Pratat med mamma, haft hyresvärden i min lägenhet, lagat mat och tränat!
Recept i nästa inlägg!
Gällande träningen ikväll, så var jag kluven. Jag hade bokat kettlebells, vilket var länge sedan jag var på, och eftersom jag var ledig så "hann" jag med att gå på passet, men jag var nog inte i form för kettlebells. Stundvis så ville jag gå ut långt innan passet var slut, men envis är jag, så jag kämpade på. Tycker att det är svårt med kettlebells och det är säkert en bra träning men ibland så känns det lite jobbigt, då jag känner av ländryggen. Men jag körde ibland utan vikter, eller så ökade jag inte på vikten.
 
Nu är Idol snart slut, och de har alla gjort superbra framträdande ikväll. Ingen åkte ur ikväll, vilket skjuter det eländiga beslutet fram en vecka. Jag gillar Rebecka och Charlie, därefter Liam. Oscar är bra men förstår inte tjusningen med honom. Jag vill ha Rebecka och Charlie i finalen. Nästa vecka får jag nog rösta lite, så jag får ha kvar mina favoriter.
 
Jag är glad över att det bara är fredag ikväll, så jag har två mornar kvar att njuta av. I morgon finns en liten planering, lite pyssel här hemma, träning och sedan tjejfest på kvällen! Ja, jag håller mig sysselsatt! :)
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: