Träning - tjejkväll - träning!

Söndag kväll, och fyra dagars ledighet går mot sitt slut! Gör gärna om dessa dagar, och då kanske göra lite mer nytta än vad jag har gjort under dessa dagar, men jag har bara varit helt enkelt! Inga måsten!
 
I lördags så hade jag två halvtimmespass inbokade. Men jag hade lite andra planer på dagen, som inte blev av. Det blir ju en ny lördag förhoppningsvis!
 
Jag har nu varit på passet kondition/förbränning två gånger, och jag gillar det, men det är långa 28 minuter!! Inte en sekund stilla, ingen paus! Bara snabba rörelser hela tiden! I lördags så hade jag bokat in mig även på passet direkt efter med samma instruktör, ett styrkepass! Dessa två pass kommer jag försöka gå på varje lördag som jag är hemma i stan.    
Var bjuden på en liten tjejkväll i lördagskväll, vilket var trevligt.  
Blev bjuden på god tacos!    
Fick lite kissemys!
Hade en trevlig kväll med goa tjejer, och när de stack till stan så cyklade jag hem. Jag är ju lite tråkig av mig nu på den mörka årstiden och är inte ett dugg sugen på att dra ner till någon pub, så jag cyklar oftast hem.
Idag, så har jag också bara varit och tagit det lugnt. Men ett pass blev det ikväll ändå. Skulle ha tagit bilen, för gud vad det blåser ute! Motvind och tvärvind, så det gick inte snabbt att ta sig till gymmet. Men dit kom jag, och utförde det jag skulle och sedan hem för att äta den goda maträtten som jag hade lagat tidigare under dagen.  
Trevligt att bli bjuden på glögg när man kommer till gymmet! Det behövdes efter den kyliga cykelturen! Sprang lite kort på löpbandet och körde magmaskiner i gymmet innan det var dags för corepasset på 45 minuter ihop med en arbetskamrat!   
Det är visst första advent, och om jag hade haft en sån här kropp här hemma, så hade jag gärna pyntat lite mer än vad jag har gjort. En stjärna och en stake är framplockad, så det får räcka för min del!
 
Nä, nu får det bli sängen! Imorgon arbetsdag, och mina fyra lediga dagar har bara sprungit iväg, men jag har druckit champagne, ätit hotellfrukost, varit på tjejfest och tränat varje dag och kolla massa tv, sovit utan väckarklockan! Jag är rätt nöjd ändå! En förlängd helg helt enkelt med roligheter!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: