Sömnapp och ånger!

Idag när jag hade uträttat dagens goda gärning, så ville jag bara krypa ner under täcket och drar det över huvudet en lång tid! Avbokade träningen för kände att kroppen var inte i form för detta idag. Tänkte att nu ska jag sova några timmar, men har ju så svårt att somna på befallning! Yoga hade kanske varit bra att göra, men kan inte det (ännu).
Hittade en sömnapp, och försökte först somna till ett australiskt åskväder! Jag vet inte om det var någon skillnad på svenskt åskväder eller detta, men det var rätt mysigt att ligga och småslumrar till detta. Satte den på 30 minuter.  
Skillnad på barrskog i Spanien och Sverige?
Vattenskvalp är mysigt att slumrar till...
Snöstorm! Hmm, det lät inget vidare att somna till....
Hoppas att man kan ställa in, så man kan vakna till fågelkvitter. För att somna till det var lite svårt. Mer morgonljud.
 
 
Jag vaknade till när det blev tyst efter åskvädret, och letade upp den här att somna in, men jag tog en insomningstablett först. Till vinden från Marocko somnade jag nog in ett tag. Den här appen kommer jag att gilla.
Ville gärna se Grey´s anatomy, så jag hade ställt klockan, och fixade till mig lite goa knäckemackor.
Fick ett kärleksfullt hjärta av en sköterska på jobbet innan jag gick hem, och det blev en liten efterrätt efter knäcket. Kvällsro heter teet. Man borde sova gott med detta i magen, så det hoppas jag att jag gör.
En annan sak, en viktig sak! Jag skriver rätt mycket här hur jag känner och tycker, i både glädje och frustation, men jag behöver verkligen sluta skriva i frustation för det är inte värt det, i alla fall i vissa sammanhang. Detta är ju offentligt, ja det har jag vetat hela tiden, men jag har nog inte tänkt, att det som jag skriver är så viktigt att det måste spridas vidare. Ja, jag vet, en mycket dum tanke! Min tanke när jag skriver i frustation är inte att skada eller såra någon, vilket absolut inte är min mening! Jag vill inte såra eller skada någon alls! Inte ens mina ex (hmm, kanske kan diskuteras), men allvarligt, jag har ett gott hjärta och vill alla väl, även om några kan ha svårt att tro det.
 
Så hädanefter, inget skrivande om jobb/kollegor eller annat känsligt som någon kan stöta sig på! Ska verkligen försöka tänka på detta, jag lovar! Jag orkar inte med följderna som ibland uppstår. Beklagar ännu en gång om jag har lyckats med att såra någon.
 
Nu ska jag krypa till kojs och hoppas att jag känner mig bättre till mods imorgon, och ska nu somna till något vattenskvalp....
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: