Sune - lite felplacerade kanske?

Var på en liten föreställning senare på lördagen, och ja, det var väl lite fel föreställning kanske! He-he, jag och min vän var nog de enda som inte hade barn med sig! Men jag var så inriktad på att jag ville se en föreställning nu i höst, och jag gillar Pernilla Wahlgren. Förutom Pernilla så är Morgan Alling med i föreställningen, och han var klart bäst under föreställningen. Och min vän fick så snällt följa med.  
Det var en trevlig stund i alla fall, och kvällen blev fortsatt trevlig!    
Lite mys med ljus och vin, och trevligt sällskap! Somnade gott sen!
Nöjd med min lördag!
1 Hannah Margreta skriven

De är ju jätteroligt med teater!

Svar: Ja, visst är det. Det var en rolig föreställning, och allra helst när Morgan Alling inte kunde hålla sig för skratt....
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: