Rörig dag som slutar med avkoppling!

Ja, vilken dag det har varit idag. Läkare frånvarande, hur ska vi planera nu? Lite oordning innan vi fick kontroll på situationen, och det ordnade sig. Många konstiga saker sker nu, och vi borde inte skratta men det gör vi! För det är helt obegripliga saker som händer, och vi fattar inte hur det kan bli så fel! För det första, så ska det inte bli fel! Inte i så här stort omfång! Men vad kan vi göra?
Men något trevligt hände idag också! Träffade på en härlig kollega, som tyvärr inte kommer tillbaka i tjänst, men det var mycket roligt att träffa hen, men även ledsamt för många parter! Blev åter igen påmind om hur snabbt det kan ändra sig här i livet! Så det gäller att njuta av var dag om det går (vilket ibland är omöjligt men man får försöka).
Efter jobbet bar det av till Nybro, vilket var länge sedan.
Livet kändes helt okey, jag med min egentid och högt sjungande på vad jag vill! Och ja, undrar vad det är för cd som spelas? He-he....
Skulle lösa ut min vinst som jag vann på Facebook för ett tag sedan.
Skönt varmt bubbel i högst en halvtimme, men det fixade jag nog inte. Det var alldeles för varmt till slutet. Men skönt!
Inte helt fel!
En halvtimmes avkoppling med sköna händer på min kropp! :)
      
Nöjd med kvällen, så bar det sedan hemåt, utan kaffe hos sonen, för han är ju aldrig hemma när jag är i Nybro.....
 
Nu ska jag krypa ner under täcket och sova gott! Är supertrött!
Imorgon träning direkt efter jobbet, så då kan jag använda kvällen till att fixa lite här hemma.
 
Njut av livet och uppskatta det som ni har och de vänner och familj som finns i er närheten.
Ta hand om er, unna er, och om man är själv som jag, så får jag unna mig på egen bekostnad, för jag vill inte sitta hemma och rulla tummarna bara för att jag är singel!
 
GOD NATT!
KRAMIS!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: