Är absolut inte i form....

Nej, det är jag inte. Jag är inte jag längre! Lättretad! Känslosam! Lätt för tårarna! Likgiltig! Vill inte ha någon nära kontakt (tolkar det som ni vill). Nära att skälla på folk!!
Kanske lite bättre sista veckan, men det beror på vem som tilltalar mig!
Finns vissa människor som jag vet, att jag aldrig skulle kunna "uppföra mig normalt" mot, och som sagt, kommer de människorna och säger något "fel", som inte styrker min övertygelse, ja främst jobbet då, ja, då lovar jag inte att jag kan uppföra mig!!
Ja, är verkligen ganska sårbar!
Ett fel ord kan nu sätta igång mig, även om det har blivit bättre sedan jag fick sova bättre, men känner ändå att jag har en viss stubin liggande inom mig.
Men som sagt, fel person vid fel tillfällen!!
Vilket kan ske både på jobb och på fritiden!
 
Bara en liten varning.....  ;)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: