Ironmankväll med trevligt umgänge.... och konstigt slut!

Lördagen för snart två veckor sedan så blev jag inbjuden till en mysig kväll hos en väninna, och vi hade en massa duktiga människor springandes utanför knuten, då det var Ironman.
 
Vi hade vädrets makter med oss under kvällen. Regnet kom senare på natten, om jag minns rätt.
Ja, det var just precis vad den här lilla stugan var, ett paradis. Jättemysigt ställe....
Sportsligt eller hur? Andra kämpade på, och vi fick välkomstdrink i handen.....
Det var så mysigt, så jag nästan längtade efter en egen stuga.
Man kan väl säga, att detta inte åtlyddes.....
Det bjöds på mycket gott!
Förutom mat, så bjöds det i glasen också...
... trodde att detta var whiskey men det var rom har jag för mig... blandade denna med Coca-cola istället.
Men den här gången så var det Fireball, vilket är väldigt gott!
Toabesök.....
 
Kvällen var slut och hej då-kramar gjordes. Vi som blev sist kvar, var fyra singeltjejer som satt och snackade, vilket var mycket trevligt.
 
Kvällen blev inte särskilt sen, men det var något i vägen för mig på vägen hem, därav lite av min deppighet sedan dess. Men kvällen hade varit trevlig, och jag var så otroligt impad av alla de olika människor som sprang Ironman. Gammal som ung, tjock som smal, "otränad" som tränad. Tycker att alla var vinnare den här dagen!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: