Senaste träningen blev en fredagskväll.....

Ja, det är hemskt att säga det, med tanke på vart jag är på väg nu på fredag, men jag har inte tränat sedan snart två veckor sedan och nu ska jag upp till Stockholm för tjejmilen!! Herre min gud, hur ska jag reda ut det här? Nåja, det får vi se på lördag.
Det är rätt skönt att gå till gymmet sent på kvällen, och absolut fredagar och lördagar. Den här fredagen skulle jag vara chaufför, så det var absolut en nykter fredagskväll, men jag hade det rätt bra ändå på motionscykeln och lyssnade på någon pod och samtidigt slötittade på Fångarna på fortet. Han passar rätt bra där, Rikard Wolff, som Fader Fouras.
Det fick bli lite över fem kilometer på cykeln som uppvärmning. Det är skönt att kunna göra något i alla fall med knä som krånglar. Mitt mål har varit att cykla tre - fyra gånger i veckan fram till den här helgen men så blev det inte.... tyvärr, för jag känner mig helt jäkla slut! Vet att det går över för stunden i alla fall när och om jag tar mig till gymmet, men som sagt, jag är slut som människa just nu, vilket jag INTE gillar!!
Efter uppvärmningen körde jag två varv på Milon, vilket jag blev nöjd med. MÅSTE ta mig i kragen efter den här helgen! För jag måste må bra igen! Kilona måste försvinna! Orken måste komma tillbaka! Livslusten måste komma tillbaka!
När jag kom ut i mörkret så möttes jag av Allan!
En mysig katt som smyger omkring Malkars och bort till Giraffen, och själv bor han på Malmen med matte och husse. Han var med i en artikel i Barometern för några veckor sedan, därför jag visste vad han hette. Mycket kelig kisse men sedan la han sig bakom min bil, så där stod jag och fick vänta lite, men vad gjorde det? Hade ingenting att passa.
 
Senare på kvällen blev det en runda över bron för att hämta tre överförfriskade pensionärer. Inte ofta jag är "fyllechaufför" :)
 
Skönt med en lugn och skön fredag kväll.......
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: