Rensa tankarna!

Ja, det är sen kväll, och jag borde gå och lägga mig, men jag tillbringade min lediga tid genom att vara ute och gå en rejäl runda ikväll och försökte rensa tankarna.    
Hela dagen hade det varit sol och underbart väder ute, men när jag hade klätt på mig för en lång runda, så regnade det, och blåste rätt rejält.
Men har jag bestämt mig för en sak, så måste det försökas bli av, därför en promenad med paraplyet i handen, som nästan höll på att blåsa bort.
En underbar plats, Stensö fiskeläger!
Även en sån här kväll.....
Behövde en promenad i friskt väder, så jag hade avbokat mina träningspass ikväll, för jag kände att detta passade mig bättre.
Inget badväder precis... men längtar till badväder...
Det blev en promenad som varade i 1, 5 timme och jag lyssnade på Wahlgren & Wistam under tiden och skrattade högt, men samtidigt så funderade jag över livet, och vilka vägar det tar!
Var med min mamma på ett läkarbesök idag, som vi trodde var ett enkelt återbesök! Ett år efter hennes operation! Men så var det inte..... hon ska nu utredas vidare, för att en annan klinik misstänker, eller rättare sagt, de är rädda för att cancern har spritt sig. Så därför ska vår kära lilla mamma genomgå en röntgen av i stort sett hela kroppen för att se om den har spridit sig!
Men man får se det som en säkerhetsåtgärd, man får inte måla fan på väggen i förtid!
Vi håller tummarna! Vänta in tiden för undersökningen, som säkert kommer inom en vecka!
 
Men som syster skrev i sitt inlägg idag:
LIVET ÄR BRA ORÄTTVIST!! FY FAN!!
Vissa saker drabbar underbara personer mer än en gång!
 
Ja, visst är det! Livet är orättvist!
Och man vet aldrig vad som händer i det..... på gott och ont!
Att underbara, vänliga människor som aldrig har gjort något ont ska drabbas, men att "jävliga" människor går omkring och är helt friska, det känns inte bra. Definitionen av "jävliga" människor får varje enskild människa står för, jag vet själv hur jag tänker, men det skriver jag inte ner här....
 
Håll tummarna nu!
 
Natti!
 
 
 
 
1 Linda skriven

Hoppas att det er väg.
Vackra bilder dock
Styrka till er

Svar: Tack.
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: