Lite kvällsbilder...

Var ute på en promenad förra veckan, och det var mysigt, även om det var en ensam promenad. Vilket jag oftast trivs med. Gillar att gå själv, då jag lyssnar på lite poddar eller så kanske jag pratar i något långt samtal med mor, då det är endast henne som jag pratar i telefon med! He-he, ja, så är det faktiskt. Avskyr att prata i telefon! Pratar ju ständigt i telefon på jobbet!
Vyn från centralstationen Kalmar.
Stagneliusskolan, Kalmar.
Vi har ju vårt fina vattentorn centralt i Kalmar. Bron mellan centrum och över till fängelset och en annan del av Kalmar...
 
Kalmar är en fin stad att promenera i, och speciellt när man är inflyttad (ja, snart fem år sedan), och jag har många år kvar att utforska Kalmar. Det är en fin stad!
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: