Första steget....

Det kändes väldigt skönt ikväll, att ta på sig träningskläderna direkt när jag kom hem, och bara gick ut! Visste ju givetvis att jag inte skulle springa men måste ju börja någon gång, så nu måste det ske. Annars orkar jag inte med, om det inte blir förändringar på olika plan. Kanske sover bättre i natt?
 
Fina Stensö fiskehamn!
 
Rätt mysig himmel ikväll!
Var inte direkt sugen på att bada...
 
 
Blev aldrig något bad för mig i år! Det har inte varit min sommar helt enkelt!
 
Vårt fina omtalade slott!
Det blev drygt fem kilometer i lugn takt. Men trodde att det skulle bli mer. Tittar inte alls under tiden på hur långt jag går, så det är alltid en överraskning. Fixade lite käk till mig och några matlådor för några dagar framöver. Har nu kollat på Biggest loser VIP, och jag försöker bli lite inspirerad av att se dem kämpa, och ja, det är kanske på gång nu, att komma i gång. Bara jag får sova bättre, vilket jag behöver för att orka med allt som är runt omkring. Tyvärr fick jag ett tråkigt besked i kväll, något som aldrig kommer försvinna tyvärr! Önskar så, att jag kunde backa tillbaka något år och radera det som orsakade det här jäkla problemet, som är mer än ett problem! Trodde nog att jag hade blivit av med den där ohyran som förstör!
 
Nu ska jag krypa till kojs, och försöka göra en Kristin Kaspersen imorgon :)
Hoppas verkligen att jag har inspiration imorgon att blogga lite, har en hel del som ligger obearbetat....
 
Natti, kramis!
 
 
1 Lars Gustafsson skriven

De är fantastiskt duktiga i Biggest loser VIP. Jag önskar att jag hade samma spirit

Svar: Jag håller med. Försöker få mig pepprad genom att se programmet.
Gitte

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: