Ett litet tips bara!

Om ni köper mycket på apoteket så är det helt klart bäst att köpa via nätet! 
(null)
Jag handlar alltid via nätet fast jag har så nära till apoteket. Det är enkelt, snabbt fixat och sedan att hämta ut det. Dessutom kan man göra kap via näthandlingen! Mina Treo som är mina favoriter kostar 53:- på "mitt" apotek, men via nätet så gav jag 39:- för samma förpackning! Blir lite skillnad när man är storkonsument! Blutsaften var det ett erbjudande på, endast 112:-. 
(null)
Jag handlar ofta via Refunder, och den här gången fick jag återbäring med 7,5 % på mitt inköp. Ibland är det mer, ibland mindre. Sedan efter ett tag har man några extra slantar på Refunder som man kan föra över till sitt konto när man vill.  (null)
Ett bra tips tycker jag, eller vad säger ni? Det tar kanske tre dagar och sedan hämtar jag en påse i kassan på apoteket och går hem, inklusive mina ordinerade läkemedel (ingen återbäring på dem). 
(null)
Fick en ny favorit igår! Sorbet med colasmak! Så god colasmak! Kommer köpa fler gånger så länge den finns till försäljning... 
(null)
Nu ska jag se tredje filmen Maria Wern på CMore... det är en lugn helg för min del, på gott och ont! 

Ha en bra lördagkväll!
Kramis! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: