Funderingar och lite tankar!

Sitter här på min balkong, nu en måndagkväll och stirrar ut över bilarna som kör, dock ej i 40 km, och på människorna som går, cyklar eller springer förbi. Kollar in grannarna när de kommer hem och fundera på om de har lika "tråkigt" som jag har det, ja många gånger har jag det, livet som singel! I mitt kvarter är det många singlar eller förälskade par! 😫 Nu har till och med en kvinna i mitt hus hittat en man och de sitter ute på tomten om kvällarna och håller varandra i handen, så gulligt och romantiskt så man nästan kräks!! 
(null)
Ja ja, avis, jag erkänner men ändå inte. Men oftast! 

Det var inte det här som jag skulle skriva om utan om hur min kropp är i dagsläget! Ja, jag vet, alldeles för stor och plufsig! Mitt egna fel, skyller absolut inte på någon!
(null)
Det var inte om min tjocka kropp heller som jag skulle skriva om, utan hur min kropp mår hemma och på jobbet! 

Veckorna innan semestern kände jag hur sliten kroppen var och jag försvarade det med att jag jobbade mycket och långa dagar. Behövde semester, vilket var helt sant! Har nog aldrig behövt semester så mycket som jag behövde i år! Det tog över en vecka innan symtomen försvann och jag kände mig "ledig", vilket inte är så konstigt!
(null)
Men redan första veckan efter semestern var symtomen tillbaka, och jag begriper inte varför. Lite olika diffusa symtom så svårt att förklara men symtom som jag inte känner här hemma. Jag har inte så långa dagar nu som innan semestern, så jag begriper inte. Har ju verkligen vilat i fyra veckor (enligt mig själv i alla fall), men borde ha tränat mer, absolut men orkade man det i hettan?? Näää.. 

Har inget bra svar på detta, mer än att det är jobbigt! Nu ska jag klä på mig träningskläder och cykla till gymmet! Även om det är skönt att sitta här på balkongen i den sköna svala kvällen...  Det är nödvändigt ont och jag är nöjd efteråt! 
(null)
Ikväll börjar de roliga uttagningarna i Idol igen. Det är ju så roligt att se vissa... visst är det? 🙈🙊🙈🙊

Ha en bra fortsatt trevlig kväll! 







Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: