Snabb utflyttning i morse!

Att flytta till denna lägenhet har varit en terapi för mig! Från att förr bara skrika rakt ut och slå rakt på, så pratar jag nu lugnt och sansat och flytta ut dem, kanske inte just flytten ut går lugnt för det går undan med min favoritvän i handen! Men det är ju ett steg i rätt riktning, om man skulle fråga en terapeut! 
(null)
Det första jag ser när jag slår upp mina blå är en spindel som hänger i sin tråd ÖVER MITT HUVUD!!!! 😱😱
Nu är måttet rågat! Så länge de har hållit sig i taket och för det mesta i vardagsrummet så har jag, för det mesta låtit dem vara, men här inne i mitt privata rum!! 
Helt sprittande naken upp i sängen med min spindelfångare, och ut genom fönstret fick den respass! 
(null)
Den var inte själv och kompisen åkte samma väg...
(null)
Men annars var morgonen lugn, solen skiner, kaffet urdrucket på balkongen och tidningen läst... 
(null)
Läste i dagstidningen idag, att en kvinna hittats mördad på ett hotellrum här i stan och en obehaglig känsla kom över mig. Varför ska jag inte gå in på här. Jag hoppas innerligt, att det var mördaren som hade bokat rummet! 

Nu på väg till jobbet, och hoppas på en bra arbetsdag! Ikväll blir det biomys! 

Ha en bra dag, alla ni där ute! 
Kramis!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: