Sommarens bästa vän....

Fredag! 
Bästa dagen kanske på hela veckan, men helgen är underbar. Kort men underbar! 
En skön kväll blev det på min balkong med lite vin och en mycket mysig serie på Dplay. Förvisso ensam men är van vid det här laget! 
The Good Karma Hospital!
En charmig läkarserie som utspelar sig i Indien. Den går på kanal 5 torsdagar, om inte längre så ser man den på Dplay...  
Tyvärr, eller fel att säga så, men vid elvatiden fick jag flytta in för då kom det lite mysigt regn! Så tacksam för detta regn för det håller mina värsta ovänner borta!  
Hur hade jag klarat mig i sommar utan min bästa vän??? 
Ikväll har jag förflyttat ut fyra, usch, spindlar, ut ur min lägenhet med hjälp av min bästa vän dammvippan! Givetvis är den i min lägenhets färger, grå, vit och svart... 😁😁
Bild ”lånad” från Instagram! 
Måste bara avsluta mitt inlägg med en sån läcker bild på en snygg man! 🤪
Jag antar, att jag inte behöver skriva vem det är? 🤪
 
Har haft 80-tals musik på i bakgrunden ikväll, och det var underbar musik då! Man var ung och oförstörd då och hade roligt nästan jämt.. i alla fall i senare delen av 80-talet... 
 
Sov gott när ni hamnar under täcket! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: