Nyårsafton! En lördag alltså..

Ja, nu är det nyårsafton igen!!!! Det går fort mellan dessa dagar! Har inget planerat! Har inte haft något planerat sedan jag var sambo, det vill säga, sista gången nyår 2011! Då var det inget planerat alls, och ingen kärleksglädje alls! Men vi firade ihop, med ett badtunnebad i alla fall! Men jag trodde att vi skulle vara särbo i alla fall! Tänk vad lättlurad jag var! Eller blåst blondin!! 
(null)
Bild lånad från nätet! 
Jag har av någon anledning raderat mina bilder från den tiden! 😣😖
(null)
Gick en runda idag för att köpa lite alkohol och mat för mig, när jag stötte på min son! Pratade tyvärr inte med honom, men såg honom jobba i alla fall.. hmm, önskar honom så ett liv! Man kan inte bara jobba! Hmm, ska komma från mig???
(null) Bjöd grannen på lite nyårsskumpa på eftermiddagen! Jag köper sällan champagne för jag tycker att det är inte värt pengarna! Finns så mycket gott mousserande! 
(null)
Jag har en lugn kväll här hemma, för tredje året! Såg på återblick på FB, att jag firade med son och föräldrar för fyra år sedan! Herregud! Trodde att det var förra året! Alltså är det tredje året som jag firar själv!! Visst, det har inte gått någon nöd på mig, men ärligt talat, så är jag lite avundsjuk på de som planerar sedan november månad, och har sina bestämda vänner som givetvis blir inbjudna! 

Så hade jag det också för länge sedan! Men sedan nyår 2011, så ändrade det sig! Då jag blev singel! 

Hur lätt är det att få en ny rutin, att fira nyår? 
(null)
Ja, hur gör man som singel? Det borde jag veta efter så många år som singel! De två första åren som singel var jag kär och inte "singel"... ja, min kära vakt! Trodde att det var kärlek, men tydligen inte.. 
Sedan blev jag singel! Totalt singel!!

Men frågan återstår, hur ska jag kunna få in gemenskap igen hos "vänner"????
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: