Ta det lugnt...

Eftersom jag är som en KOL-patient nu efter min sjuka i julhelgen, så tar jag det fruktansvärt lugnt, vilket är jobbigt, då det betyder att jag får börja om från nytt med min träning. Så jävla tråkigt, när jag väl kom igång med rutinen igen!  
(null)
Men lite har jag styrt med och jag har börjat med att tömma lite kartonger från källaren! Hittade fina oanvända skålar, Tina Nordström, som är jättefina! De har legat länge i min källare! Nu kommer de att bli använda! 
(null)
Hittade en perfekt form i min källare! Aldrig använd!  Gjorde en pastagratäng i den igår! Perfekt! 

Lite roligt att gå ner i sina lådor i källaren, men nu är det mycket som åker till återbruk!!  Kan inte spara på saker som jag inte har någon nytta för! Jag vill dödrensa innan det är för sent!  Många dödrensar när de är 70+ vilket är för sent och jobbigt! Bättre att göra det i tid!  


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: