Tappad gåva, besök och sjuka..

I torsdags fick jag julklappen från jobbet, och det var en bra julklapp och den användes redan första kvällen!  (null)
Förutom filten så fick vi ett presentkort som vi fått de två sista åren, och jag har valt ut bra saker båda gångerna! Men vart fanns presentkortet?? Som jag först trodde bara var ett kort! 
(null)
Ett dygn senare så hittade jag det blött och smutsigt på vägen hem från jobbet! 😁
(null)
Hade en julblomma utanför dörren när jag kom hem. Hemlig beundrare?? Nej, tyvärr, det har jag ingen, men det var en trevlig gest från anhörig...
(null)
Hämtade sonen vid tåget, så det blev pizza på kvällen innan vi hade seriekväll! 
(null)
Roligt att vakna till snö, nu när det är jultider! 
(null)
Mindre roligt att jag blev sjuk under helgen! Kunde stekt ägg på min kropp! Sov otroligt mycket, både dag och natt! Orkade inte ens kolla serier! Lördagens middag stod kvar i grytorna på spisen i två dygn, så helt klart var jag sjuk! 
(null)
Julafton var jag i alla fall uppe ur sängen, men nu sittandes i fåtöljen hela dagen! Tvingade mig att äta lite, och tog det mycket lugnt! 
En annorlunda julafton! 
En ensam julafton!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: