Vill ha!! Skaffade! :)

Hej på er, det var ett tag sen. Jag dyker upp här när jag känner att jag har tid och ork, och lust framför allt. Kan inte förklara det, men det är ofta som jag känner att jag vill men sedan finns inte orken, inte ens ork till att skriva ett inlägg, ja då är man trött helt enkelt! Men snart är det semester, bara två veckors jobb till, men vill inte ha en sån här vecka till. Den har varit "lugn" men ändå så känns det att jag har varit ensam skrivande... Kom tillbaka kära kollega nästa vecka, du är efterlängtad! 

 

Jag har nog egentligen tillräckligt med lampor i min lägenhet nu, men vissa saker vill man bara ha, och när det blev ett erbjudande på rabatt så kunde jag inte låta bli.... Har ju velat ha denna hela tiden!

Sofia Wistam! Säger det något?  

 
Givetvis hennes lampa. "Life". En EKG-kurva, vilket passar när man jobbar på hjärtat...
 
 
Så läcker!
 
MEN ETT PROBLEM!!
 
Jag vet inte vart jag ska ha den!!
Visserligen har jag en större lägenhet nu men jag har lampor som lyser upp rätt bra i rummen, så egentligen behöver jag den inte, men VILL JU HA DEN!! Och jag har den nu i min ägo.....
 
Har nu i kväll provat lite olika platser med lampan tänd och har fortfarande den första tilltänkta platsen kvar som förslag, vilket det troligen blir.
 
Men måste fundera lite till innan det blir uppsättning....
 
Visst är det roligt, när man absolut vet vad man vill ha och när man får det i sin hand?
Så har jag fungerat nu när jag inreder mitt nya bo. Känner noga efter vad jag vill ha, och köper inte förrän jag vet säkert att det är just den saken som jag vill ha....
 
Men i det här fallet visste jag inte var jag skulle ha lampan! Tänkte mest, att det löser sig....
Vilket det kommer att göra...
 
Jag blir glad av lampan i alla fall, och det är ju det viktigaste, eller hur?
 
 

 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: